Фінансові звіти Ради за 2022 рік | Рада Адвокатів Тернопільської Області

Головна цитата

Фінансові звіти Ради за 2022 рік

Публікації

Фінансові звіти Ради за 2022 рік

19:35 Ср 15.02.23 Автор : Рада адвокатів Тернопільської області 367 Переглядів Версія для друку

Фінансові звіти Ради адвокатів Тернопільської області за 2022 рік

 

ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ Ради за 2022 рік

 

 

 

Залишок станом на 01.01.2022 року                                        984 605,74 гривні   

 

 

 

Надходження за 2022 рік                                                           940 557,54 гривні:

 

 

щорічні внески на адвокатське самоврядування                                   816 752,50 грн.;


внески за проходження стажування                                                          43 380,00 грн.;


внески за внесення даних до ЄРАУ про стажистів                                  25 305,80 грн.;


добровільний внесок (компенсація за кавомашину)                                21 000,00 грн.;


внески по внесенню даних до ЄРАУ про помічників                              16 100,80 грн.;


добровільні внески (компенсація за відрядження)                                   14 586,92 грн.;


добровільний внесок (компенсація за виготовлення свідоцтв)                 3 431,52 грн.

 

 

 

 

Витрати за 2022 рік                                                                    992 591,14 гривні:

 

 

зарплата (винагорода) з податками  (4 штатні одиниці)                                      607 159,79 грн.;


добровільний внесок на ЗСУ                                                                                  200 000,00 грн.;


комунальні послуги                                                                                                   46 890,00 гр.;


відрядження                                                                                                                21 465,00 грн.;


придбання кавомашини                                                                                             21 600,00 грн.;


проведення вебінару (етика – 4 год.)                                                                       20 000,00 грн.;


виготовлення свідоцтв                                                                                               15 886,20 грн.;


благоустрій території                                                                                                 15 000,00 грн.;


послуги банку                                                                                                                9 751,01 грн.;


виготовлення посвідчень                                                                                              7 667,00 грн.;


послуги інтернету                                                                                                          6 680,00 грн.;


поштові витрати, бланки та інше                                                                                 6 545,60 грн.;


податок на нерухоме майно, екологічний податок                                                    4 940,50 грн.;


канцелярські витрати                                                                                                     4 250,04 грн.;


придбання мікрохвильовки                                                                                           4 220,00 грн.;


судові витрати                                                                                                                 1 816,00 грн.;


обслуговування катриджа                                                                                              1 720,00 грн.

 

 

 

Залишок станом на 01.01.2023 року                                              932 572,14 гривні 

 

 

 

 

 

 

ОСОБИСТИЙ ФІНАНСОВИЙ ЗВІТ голови Ради за 2022 рік

 

 

 

Залишок коштів станом на 01.01.2022 року                     8 956,85 гривні  

 

 

 

Отримані кошти за 2022 рік     (без податків)                 140 546,00 гривень:

 

грошова винагорода за 2022 рік  (без податків)                 126 546,00 грн.;


за керівництво стажуванням (без податків)                          14 000,00 грн.

 

 

 

Витрати за 2022 рік                                                         235 147,12 гривні:

 

 

оплата рацій для Тернопільської тероборони                                            76 800,00 грн.;


на благодійну допомогу адвокатам                                                             33 335,00 грн.;


повернуто на рахунок Ради (оплата кавомашини, відряджень)               30 286,92 грн.;


оплата виготовлення відзнак до Дня адвокатури                                       26 500,00 грн.;


перераховано на ЗСУ через НБУ                                                                 20 000,00 грн.;


по опрацюванню законодавства                                                                  10 000,00 грн.;


господарські витрати                                                                                      8 041,00 грн.;


організація двох вебінарів                                                                              7 000,00 грн.;


оплата оренди спортзалу для адвокатів                                                         6 450,00 грн.;


представницькі витрати                                                                                   5 540,00 грн.;


придбання 100 значків з символікою НААУ                                                 4 545,00 грн.;


компенсація за виготовлення нагород НААУ                                                3 859,20 грн.;


організація засідань Ради                                                                                  2 790,00 грн.

 

 

 

Доплата особистих коштів станом на 01.01.2023 року                 85 644,27 гривні.

 

 

 

Примітка: зазначені фінансові звіти можуть містити незначні технічні арифметичні похибки, оскільки складались на основні попередніх звітів на сайті без звірки зі всіма первинними бухгалтерськими документами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інші публікації автора

Надішліть файл із текстом публікації у форматі *.doc, фотографію за тематикою у розмірі 640х400 та Ваше фото.

Оберіть файл